Taki dzień

Taki dzień złoty nagle w prezencie. Nie wiadomo dlaczego i skąd. Z rankiem, gdy wszystko na czas, stukającymi obcasami i paznokciami, co je wczoraj zdążyłam wreszcie. W pracy praca owocna, nierozproszona fejsbukiem i kawą. Kawa w pośpiechu, bo poważnie muszę coś skończyć. Nie tylko muszę, ale i kończę, a co. Taka dzisiaj jestem super chruper.

Uśmiechy wymienione na uśmiechy i jeden bezdomny z podarowaną drożdżówką, co o nią poprosił, więc niech ma. Odchodzę od niego z dreszczem radości i zażenowania, jak zawsze kiedy się wobec świadków zdobywam na pozytywny wyskok. Coś tam miłego do mnie mówi, ale już nie chcę słuchać,  bo jednak wystarczy. Nie będziemy publicznie celebrować  tego mojego nagłego zabłyśnięcia, które  i tak wiemy, że ten. Wiemy, ale się jeszcze nie przyznawajmy.

Na razie ależ proszę, przepraszam ależ i nie ma za co. Wymówka mnie dziś nie zaboli żadna, załagodzę ją jak prawdziwy Anioł Pokoju i Sprawiedliwości. Anielskie skrzydła rozłożę, pranie zrobię i normy wyrobię wszelakie. Proste to dzisiaj wszystko, proste jak moje życie; zupełnie nie wiem, o co mi wczoraj chodziło. Zupełnie nie wiem, ale, życie znając, jutro sobie na pewno przypomnę.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Między nami. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Taki dzień

  1. ‚fejsbukiem’… took longer than it should have done to work that word out 🙂

  2. Alcydło pisze:

    ależ optymizmem powiało! skocznie tak i zwiewnie, lekko ponad ziemią:)
    a może i jutro nie będziesz pamiętać, o co to tak naprawdę to kręcenie nosem było;)?
    pozdrawiam!

  3. Pitfall pisze:

    Bywają takie dni, nie wiadomo skąd 😉

  4. Polka w Szwecji pisze:

    Zdarzają się takie dni – niby nic wielkiego się nie wydarza, a cały dzień towarzyszy nam uczucie, że życie jest piękne. Małe szczęśliwe drobiazgi:-)
    Piękny blog!

Skomentuj

