Bawmy się, chwalmy się

Dziękuję pięknie Młodej Matce za nominację, czuję się wyróżniona;)

O ile dobrze zrozumiałam zasady zabawy, mam napisać 7 rzeczy o sobie (w dodatku pewnie takich, których, czytając te zapiski, jeszcze nie wiecie) i nominować kilka  blogów, które lubię. No dobra. Czyli, że 7…

1. Zwykle wybieram pierwsze z brzegu,

2. Bo nie lubię i nie umiem wybierać.

3. Nie umiem też spać w dzień,

4. Ani szyć.

5. Lubię za to: zakładać, rozwieszać i zbierać pranie, bo mnie to relaksuje,

6. I sprzątać, bo też.

7. Jak byłam dzieckiem namiętnie pisywałam powieści tak (z założenia) wzruszające, że już w trakcie pisania oblewałam kartki brulionów rzewnymi łzami.

8. Po jakimś czasie przeczytałam je raz jeszcze i doszłam do wniosku, że powinnam spróbować w kabarecie.

(Czyli, że 8 mi wyszło, ale moja ignorancja wobec liczb jest już Wam znana…)

A teraz moje nominacje: Scenki za zmysł obserwacji i obnażanie absurdów świata tego, Manufaktura za styl i refleksję, która mi czasem po lekturze się pojawia, Bezszmer, bo też chce się zaglądać, no i (by tylko dać wyraz, że jestem fanką) Tego Pana i Tę Panią oczywiście.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Między nami i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Bawmy się, chwalmy się

  1. patrycja pisze:

    dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale jednak spasuję 🙂

Skomentuj

